شما اینجا هستید : خانه » آرشیو نشریه » شماره 8 » حتی اگر همه تحریم‌ها برداشته شود ما قیمت نفتمان دیگر به قبل بر نمی‌گردد

مؤلفه‌های سیاسی قدرت درون‌زا در گفت‌وگوی رمز عبور با دکتر مهدی اسماعیلی عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران:

حتی اگر همه تحریم‌ها برداشته شود ما قیمت نفتمان دیگر به قبل بر نمی‌گردد

چکیده حتی اگر همه تحریم‌ها برداشته شود ما قیمت نفتمان دیگر به قبل بر نمی‌گردد :

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان انقلاب تلاش بسیاری انجام دادند تا انقلاب را دچار شکست کنند از ابتدای انقلاب با تحمیل جنگ و جاسوس در دولت در این راه تلاش کردند اما موفق نبودند. یکی از روش‌هایی که دشمن استفاده می‌کند، منزوی کردن جمهوری اسلامی است که این کار را با ایجاد تحریم‌های مختلف انجام می‌دهد. در شدیدترین لحظاتی که فکر می‌کردند توانسته‌اند ایران را در کنجی گرفتار انزوا کنند مثل سال 91، بعد از تحریم‌های شدید که ایران باقدرت، اجلاس عدم تعهد را با حضور نزدیک 50 نفر از سران کشورهای مختلف در ایران برگزار کرد و نشان داد که نتوانسته‌اند وی را منزوی کنند. دکتر محمدمهدی اسماعیلی، معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری اصفهان و عضو هيأت علمی دانشگاه تهران معتقد است که کارنامه جمهوری اسلامی ایران نشان داده که هیچ وقت نتوانسته‌اند ایران را منزوی کنند. وی مردمی بودن نظام را مهم‌ترین عامل قدرت جمهوری اسلامی مي‌داند.

حتی اگر همه تحریم‌ها برداشته شود ما قیمت نفتمان دیگر به قبل بر نمی‌گردد

متن کامل مطلب را در این شماره هفته نامه رمز عبور مطالعه فرمایید.

جهت خرید نسخه pdf این شماره به صفحه خرید اینترنتی مراجعه فرمایید.

ارسال دیدگاه


− 7 = هیچ

رفتن به بالا